Vi provar igen...

En vanlig presentation. Lika trakig som alla andra!

Innan jag drag igang vill jag be om ursakt for min daliga stavning samt saknad av vara svenska bokstaver, dvs. alla med prickar over.
Saken hor till den att jag har dessa bokstaver pa min dator samt min telefon,men de finns inte tryckta pa tangentbordet. Efter flera utlands resor och studerande i andra lander levde jag i tron om att sverigen skulle ta bort dessa bokstaver. Ni vet, trotts alderns :) Dalig vana, jag inte gick tillbaka for att anvanda de pa flera ar, och anpassade min skrivtenknik efter qwerty tangentbord.

Nog om detta.
 
Jag har sedan tidigare en blogg om resor. Den bloggen kommer att finnas kvar och anvandas vid just det, utlandsresa. Om jag kanner mig bekvam har, i nytt kapitel, kommer jag att skriva har aven nar jag ar pa flykt!
 
Dar hittar ni resor och aventyr, den gar tillbaka hela vagen till 2007.
Kika garna in, http://mats.swedish.nu
 
Vi gar vidare.
 
Saker hor till den att jag tycker det ar roligt att skriva och utrycka mig. Jag har en privatdagbok dar jag skriver lite da och da om vad som hander, mest for mig sjalv, sa jag kan aterblicka handelser i mitt liv. Nu har jag tankt att dela med mig av vad jag gor och vad jag tanker!
 
 
Pa aterseende!