Morrn morrn!

 
 Söndag morgon. Klockan har precis passerat en bit över 08.00. Det är ca 5 grader varmt. Det blåser en hel del här på femte.
Tågen rullar, motorvägen är ovanligt tyst idag. Hänger mig ut en bit över den franska för att titta hur bygget går. De varken spränger eller borrar här  idag. Sammanfattningsvis en skön morgon med lite ljud!
0m knappa 2h ska jag möta upp S för att bryta ner benmuskulatur. 8h kvar tills Kenta och Jugga lyfter mot Viva Las Vegas. Om 9h ska viäta en en middag tillsammans med Mattias föräldrar. Om ca 24h ska jag, Putte och Simon åka till Västerås för att hämta en bil.
Om ca 48 timmar vaknar jag förmodligen upp av antingen några hundskall eller kanske av att min mor knatar upp för att sätta igång med risgrynsgröten. 
Om ca 72h tar puttes flyg av från Arlanda mot London. Om 77h gör vårt flyg likaså. Om 90h checkar vi in på Sofitel!



 
 
På återseende!