Dagens tillbringade tankar gick till träningsvark!

Maste bara dela med mig av mina funderingar idag.
 
Forsoker att vara fokuserad under arbetstid, fokuset kan ligga pa olika stallen :), idag red min latt matta hjarna ut i djupa zoner, traningsvark!

Som vanligt forsoker jag som oftast att analysera varfor hittan och dattan ter sig pa olika satt. Oavsett var det ar, det kan vara allt fran skillnader pa hungerkanslor, i de fallen forsoker jag backa banden och se vad jag gjorde annorlunda dagarna innan som paverkar min hunger. Eller vad jag stoppade i mig eller vad jag inte stoppade i mig.
Ett till exempel ar hur bra mina traningspass kanns, med det menar jag inte hur manga kilo vikt jag pressar. Utan mera at hallet, hur roligt och hur mycket energi har jag under och efter passet.
Det brukar vara en kanon mattstock i mitt fall. Da jag motionerar och tranar just for att uppfylla det syftet.


Hur som helst, traningsvark.
Har staplat mig fram pa mina stockar till ben bade igar och idag. Hur i h-vete kunde jag fa sa traningsvark.
Visst har jag perioder da jag har mer eller mindre traningsvark, oftast brukar den komma da jag inte har tranat pa ett tag eller att jag prioriterat andra muskler, for att sedan ga tillbaka till en fullt utvilad muskel och shocka.
Men inte den har gangen. Ett helt vanligt ben pass, vilket inkluderar, framsida, baksida, vader och rumpan.  Traningsvarken har varit sa brutal att jag har haft svart att resa mig ur sangen pa mornarna.

Jag forsoker att satta fingret pa vad jag gjorde annorlunda under mitt senaste ben pass,
sa har sag programmet ut;

Knaboj
Frontknaboj
Utfallsteg med stang
Goodmornings med stang

Benpress, Liggande
Bencurls
Benspark
Vadresningar
Vadpressar

Inget hokus pokus, varken mer eller mindre. Formodligen hade jag bra med gas i tanken och tog i mera :)

Pa aterseende