Roligt!

Roligt är precis vad det är när man skriver av sig och det uppskattas! Hade över 500 unika besökare förra inlägget. Många fina kommentarer, det uppskattas!
 
Nu hamnade jag helt plötsligt i ett tillstånd med lite "press". Det känns som att jag måste bli flitigare när det gäller uppdateringar.
 
Jag är en riktigt labbråtta när det kommer till näringsfysiologi. Så nu är jag lite intresserad av att veta vad största intresset ligger?
 
För att "inringa" utbudet av var mina kunskaper/erfarenheter ligger skriver jag en liten sammanfattning om hur mitt förflutna har sett ut. Det mesta finns dokumenterat och väl memorerat!
 
Vill nämna att jag anser mig själv som lärling i alla forum. Däremot har jag mer eller mindre kunskaper inom vissa områden.
 
Tränat/lyft vikter sedan 13 års ålder. Efter 15 blev träningen en större del av livet. Efter 20 år fyllda blev också maten vädligt spännande. De intresset kompleterade min träning ypperligt, och resultaten blev mer specifika och framförallt stora.
 
Har provat "endless" med olika dieter. Många modedieter, mest för nyfikenhetensskull och för att jag tycker det är roligt. Kan inte minnas sist jag åt mat utan en "genger" eller en inriktning.
 
Allt jag skriver är baserat på egna erfarenheter och hur det har fungerat för mig i praktiken. Jag är endast lekman och suget efter att lära mig mer om kost i samband med träning är större än någonsin.
 
Nu till syftet med detta inlägg. Hjälp mig att hitta rubriken på nästa inlägg!
 

På återseende