Några fler produkter från iHerb.com

Godmorgon. Slänger in ett snabbmeddelande här!
 
Igår fick jag mitt efterlängtade paket från iHerb. Saken var den
att jag fick tulla denna gång. 161kr i tullavgift samt postens avgifter.
 
Jo, det jag fick var massor av olika BetterStevia produkter. 60ml flaskor med droppip. Smaker så som, Pommegrade Berry, English Toffee, Coconut, Vanilla Cinnamon, French Vanilla, Dark Chocolate, Hazzelnut. Säkert glömt någon.
 
Blev sugen på att prova direkt. Gjorde mig en Smothie med cinnamon vanilla smaken. Den är den enda jag har provat so far.
Betyg da, njaa, Tyckte den smackade lite för mycket parfym. Sure, jag köper att den är "naturligt" sötad med stevia, men det är dock inga naturliga smak/aromämnen. Hur somhaver, den får 6 av 10 möjliga. Då smaken är som backen, alltså delad, så är mitt betyg ganska orellevant.
 
 
På återseende!